Ost er ost… neida så langt i fra. Hvis du liker litt smak så har jeg en anbefaling. Dette er min favoritt iallefall!

 

Jeg ble glad da jeg fant en av mine ostefavoritter i butikken.

Dette er en ost med litt smak og bløt og god konsistens.

Jeg har tidligere kjøpt den med hjem fra Sverige, men nå får jeg den altså her på nærbutikken.

Osten jeg snakker om er denne:

 

Så da var det ikke vanskelig å bestemme seg for dagens frokost.


Jeg har allerede laget en stor ladning med brød og knekkebrød,

så da ble det knekkebrød med Prâstost.

Anbefales.

Sunt og godt. En riktig god start på dagen.

Så er det bare å krype opp i sofaen med en god kopp te, tykke ullsokker og teppe.

Litt småforkjølet, så da er det viktig å holde varmen.

Ha en fin dag!

#ost #knekkebrød #frokost #lunsj #suntoggodt #lavkarbo #glutenfritt #sukkerfritt #hjemmelaget

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg