Kjøttdeigrull med fetaost og bacon.

En ny vri på kjøttdeigen måtte jeg prøve, 

så da ble det kjøttdeigrull med ost og bacon.

Jeg brukte en pakke kjøttdeig,

krydret den med salt og pepper,

 

Brettet den ut og fylte den med fetaost og soltørkede tomater,

før jeg rullet den sammen til en stor pølse og surret baconskiver rundt.

Kvernet litt sort pepper over, før de ble satt inn i ovnen.

Jeg stekte dem i en liten form,

180 grader i ca 30 minutter.

 

Lot kjøttet hvile litt før jeg skar det opp

og serverte med rosenkål og salat.

 

400 gr kjøttdeig

salt og pepper

1 pk bacon

1 pk fetaost med soltørkede tomater

 

grønnsaker

Vel bekomme!

#kjøtt #kjøttdeig #kjøttfarsrull #kjøttdeigrull #baconrull #bacon

#smeltetost #rosenkål #hjemmelaget #kjøttpudding #matfrabunnen

#lavkarbo #sukkerfri #glutenfri #diavennlig

4 kommentarer

Siste innlegg