Sangria.

Hva passer ikke bedre enn en forfriskende og leskende mugge

med Sangria på terrassen i sommervarmen.


 

Her kommer min oppskrift på sangria.

1 flaske vin, rød eller hvit

(Jeg bruker hjemmelaget vin med bær fra hagen)
2 dl rom
1 sitron i tynne skiver
2 dl sitron- eller appelsinbrus

1 tre-sleiv til å røre med
1 stor mugge eller et Norgesglass

Her har jeg også kuttet opp litt rabarbra, smaker friskt,

og de stor jo så lagelig til i hagen nå på vårparten.

Jeg lager den ferdig dagen før, så den får stått å trukket smaker.

Så fyller jeg opp med farris og isbiter rett før servering.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg