Laksesalat. Enkelt og greit i en travel hverdag.

Her er dagens fangst til halv pris.

Kjøper alltid laks med kort holdbarhetsdato til halv pris.

Da får du nemlig god salmalaks.

Fikk også med en liten pakke med chilikrydret laks,

smakte også godt, 

men jeg foretrekker ukrydret, fersk laks.

Stekes midt i ovnen,

180 grader i ca 15 minutter.

Så mangler det bare litt salat.

Jeg bruker det jeg har.

Her er det isbergsalat, løk, paprika, sukkererter, squash

og masse friskhakket persille fra hagen.

 

Jeg hakker opp massevis når jeg først er igang.

Fyller en stor boks og setter i kjøleskapet,

så har jeg alltid frisk og god salat stående.

Praktisk om morgenen når man kjapt skal fylle en matboks med noe til lunsj.



Bon Apetitt!

#salat #laks #mattilhalvpris #hjemmelaget #matfrabunnen #sunt #helse #matsvinn #suntoggodt

 

3 kommentarer

Siste innlegg