Grapefrukt- og ingefærjuice.

Januar er kald og mørk og da trenger vi litt ekstra viaminer og antioksidanter. Juiceren min er min beste venn i denne tiden,

den tas alltid frem når jeg kjenner at nå er det på tide å få i seg en vitaminbombe. Godt for immunforsvaret, og supergodt smaker det.

Og det er en fin måte å få brukt opp frukt og grønnsaker, som begynner å bli litt slitne og skrukkete.

Alt går i juiceren, alle grønnsaker er fine å bruke her,

og med litt frukt oppi, så blir det en god  og fargesterk drikke.

Men ikke bruk banan eller avokado, det blir bare mos og ingen juice har jeg hørt, har ikke prøvd selv, men antar at dette stemmer.

Og ingefær smaker så godt og tar kvalme og infeksjoner.

Så da er det bare å kjøre på.

Jeg lager juice for ett par dager og fyller på små flasker og

oppbevarer i kjøleskapet.

Så tar jeg en eller to shotter hver morgen, på tom mage.

Skrell og del frukt, eple og ingefær trenger ikke skrelles.

Alt kjøres igjennom juiceren.

Ut kommer deilig, sunn og frisk juice.

Enjoy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg