Juleforberedelser – baking og steking – og litt vasking – må til.

Plutselig slo det meg at forrige helg var siste helgen før juleferien at jeg var hjemme.

På grunn av reiser er jeg borte de tre neste helgene, og da var det bare å hive seg rundt.

Det som nå gjennstår er litt gaver, lage sild og leverpostei, men det er jo overkommelig.

Gaver satser jeg på at jeg finner på ett av europas julemarkeder, jeg skal innom hele 3 byer i år,

Amsterdam, Brussel og København. Så noe bør jeg vel finne.

 

Julekaker og brød er laget, så bokser og fryser er fyllt opp.

Vinduer er vasket og julestjerner hengt opp

så nå kan jeg reise bort noen dager på julemarkedstur med god samvittighet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg