Seminarmat til inspirasjon.

Dagen startet med en lekker forfriskende smoothie med bær og banan.

God morgen!

 

Vi ser alltid frem til lunsjen når vi er på fasjonable hotell, slik som Britannia Hotell.

Det er som regel noe helt annet enn knekkebrød.

 

Her fikk vi en rødbet tartar med rørosrømme. Dryssert over med ristede gresskarfrø.

Og jeg syns jeg smaket en anelse syre og fenikkelfrø i tartaren.

Jeg spiser helst fisk, så jeg fikk en deilig smørstekt kveite,

med masse stekte småpoteter og en blanding av høstens grønnsaker;

kål, gulrøtter, sopp etc. med en fløtebasert saus.

De som spiste kjøtt fikk en lekker kalvemedaljong, med samme tilbehør.

 

Desserten varen sjokoladekake med sorbet for de som spiser sukker,

 

for meg som styrer unna, så ble det en tallerken full av friske bær.

Ikke å forakte.

Litt pausemat ble det også utpå ettermiddagen.

Her ble det en tjukkmelksvaffel med lakserøre.

Toppet med lakserogn, dill og sommerfuglkløver.

Lekkert!

Trenger ikke middag i dag kjenner jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg